4/16/2017

亂槍打鳥



常常會在FB收到那種亂槍打鳥的交友訊息,有時候看了還蠻好笑的.
但我放的都是阿虎們的大頭照,看來他們真的很不挑阿XD(還是換另角度想其實很挑......)

 以下的中文看了也好好笑XD....

Hello,
My name is Happy single never married before, I found your profile interesting and want to say Hi because I'm planing in relocating to your country, reply me at (happykoroma3@yahoo.ca) will be glad to hear from you again.


With love and care
Happy
------------------------------------------
你好,
我的名字是快樂的單身,從未結婚前,我發現有趣和更新想說你好,因為我刨搬遷到貴國,我在(happykoroma3@yahoo.ca)會很高興再次聽到你的答复。

用愛心和關懷
快樂

沒有留言:

張貼留言